W nawiązaniu do wytycznych Krajowego Konsultanta w dziedzinie medycyny rodzinnej dotyczących zasad udzielania teleporad w POZ opublikowanych przez Ministra Zdrowia w dniu 14.08.2020 aktualizujemy nasze standardy realizacji porad zdalnych.
Przede wszystkim zachęcamy wszystkich Państwa do korzystania z kanałów komunikacyjnych dostępnych na naszej stronie internetowej celem odciążenia linii telefonicznych, skrócenia czasu oczekiwania na połączenie i tym samym na poradę.
W chwili obecnej możecie Państwo za pośrednictwem naszej strony zgłosić potrzebę porady zdalnej, przesłać dokumentację w postaci elektronicznej (np. zdjęcia wykonane telefonem), poprosić o kontakt oraz zapotrzebować leki stałe.
- Formularz zgłoszenia teleporady – kliknij.
- Przekazywanie dokumentów – kliknij.
- Formularz kontaktowy – kliknij.
- Zapotrzebowanie na leki – kliknij.
Do powyższych czynności nie potrzeba kontaktu telefonicznego z przychodnią. W odpowiedzi na zapotrzebowane leki, otrzymacie Państwo od nas zwrotną wiadomość SMS zawierającą kody e-recept.
Zachęcamy również do korzystania z czatu z lekarzem dyżurnym gdzie wszystkie powyższe sprawy załatwicie Państwo od ręki.
Kontakt telefoniczny możliwy jest pod numerami: 71 339-49-60, 71 339-49-68, 71 339-49-78, 71 316-20-01, 71 316-29-04. W czasie rozmowy możecie Państwo zapotrzebować leki stałe oraz zarejestrować się na teleporadę. Personel poinformuje Państwa o przewidywanym czasie oczekiwania w którym lekarz dyżurny podejmie próbę kontaktu. W przypadku braku uzyskania połączenia spróbujemy jeszcze dwukrotnie w późniejszym terminie.
W czasie teleporady lekarz ustali wskazania do ewentualnej wizyty w Ośrodku i w razie potrzeby wyznaczy Państwu jej termin, uwzględniając obecne zasady reżimu sanitarnego. Ponadto otrzymacie Państwo recepty na zaordynowane leki, niezbędne zwolnienie lekarskiej lub skierowania na badania diagnostyczne.