Zapytanie o cenę

ZAPYTANIE OFERTOWE

dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania

realizowanego w ramach Umowy nr UM.POZ2.U-18698.2022-00/4730/2023/718 o powierzenie Grantu na realizację przedsięwzięcia pn. Wdrożenie e-Usług w Placówce POZ.

Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach Projektu pn. „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia (akronim „e-usługi POZ”)”, przez Ministra Zdrowia (Departament Innowacji).

Więcej informacji o projekcie na stronie: https://zdrowie.gov.pl/poiis/strona-1029-e_uslugi_poz.html

Zapraszamy do udziału w postępowaniach ofertowych dotyczących wyboru dostawców sprzętu komputerowego i oprogramowania zgodnie z przedstawioną poniżej specyfikacją:

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

OMR Sp. z o.o. – Ośrodek Medycyny Rodzinnej

Czysta 3, 55-050 Sobótka

NIP: 8961490363

KRS: 0000330890

e-mail: omrsobotka@interia.pl

 

II. Przedmiot zamówienia

Kod CPV :  30.20.00.00-1 Urządzenia komputerowe

Kod CPV :  30.23.20.00-1 Sprzęt peryferyjny

Kod CPV :  30.23.30.00-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Kod CPV :  48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

 

1. Serwery i komputery

Serwer sztuk 1, o konfiguracji nie gorszej niż:

  • 1U Rack Server
  • 2 x Intel E5-2620v4 2.1Ghz 8-Core
  • 64GB (2x32GB) DDR4 RAM 2933mhz
  • 2 x 480GB SATA 2.5″ 6Gbps
  • Enterprise Class Hot-Swap SSD
  • PERC H730p PCIe RAID Controller with 4GB NV Cache
  • X8 way Backplane for up to 8 x 2.5″ SAS, SATA or SSD Hot-Swap
  • Integrated Quad Port NIC
  • PCIe Expansion card riser 1
  • PCIe Expansion card riser 2
  • 2xPSU 750W
  • iDRAC8 Enterprise
  • Gwarancja 36 Miesięcy

 

Serwer sztuk 1, o konfiguracji nie gorszej niż:

  • 1U Rack Server
  • 2 x Intel Silver 4110 8-Core 2.2GHz
  • 128GB (4x32GB) DDR4 RAM
  • 2 x 480GB SATA 2.5″ 6Gbps Enterprise Class Hot-Swap SSD
  • 6x 1.2TB SAS 2.5″ 6Gbps Enterprise Class Hot-Swap SSD
  • PERC H730p PCIe RAID Controller
  • X8 way Backplane for up to 8 x 2.5″ SAS, SATA or SSD Hot-Swap
  • Integrated Quad Port NIC
  • PCIe Expansion card riser 1
  • PCIe Expansion card riser 2
  • 2xPSU 750W
  • iDRAC9 Enterprise
  • Windows 2022 Server Standard 16-Core+ Windows 5pk USER CAL
  • Gwarancja 36 Miesięcy

 

Komputer stacjonarny z monitorem sztuk 6, w konfiguracji nie gorszej niż:

  • Procesor: i5-12500T (2.0GHz, 4.4GHz Turbo, 18MB Cache, 35W)
  • Pamięć RAM: 16 GB
  • Pojemność dysku: 512 GB
  • System operacyjny: Windows 11 Pro
  • Mysz, klawiatura
  • monitor LED 22″ o rozdzielczości 1920 x 1080 px
  • Gwarancja 36 miesięcy

 

2. Urządzenia drukujące i zasilacz UPS

Urządzenie wielofunkcyjne sztuk 6, o parametrach nie gorszych niż:

  • Rodzaj drukarki (Technologia druku):     Laserowa, czarnobiała
  • Szybkość druku [str/min]:           20 w czerni
  • Maksymalny format druku:        A4
  • Rozdzielczość druku w czerni [dpi]:         2400 x 600
  • Szybkość druku w czerni [str/min]:         20
  • Szybkość wydruku pierwszej strony (czerń) [s]: 10
  • Skaner
  • Typ skanera:      Stolikowy
  • Rozdzielczość optyczna [dpi]:     600 x 1200
  • Maksymalny format skanowania:            210 x 297 mm
  • Kopiarka
  • Rozdzielczość kopiowania [dpi]:               600 x 600
  • Funkcje kopiowania:      Kopiowanie wielokrotne
  • Maksymalny format druku:        A4
  • Podajnik papieru:            150 arkuszy
  • Taca odbiorcza: 50 arkuszy
  • Pamięć:               16 MB RAM
  • Wyświetlacz:     Tak
  • Złącze USB:        Tak
  • Obsługiwane systemy: Windows 11
  • Gwarancja:        36 miesięcy

 

Urządzenie drukujące z funkcją ksero sztuk 1, o parametrach nie gorszych niż:

  • Szybkie drukowanie do 38 stron na minutę,
  • Bezprzewodowe drukowanie i skanowanie po sieci WiFi lub LAN
  • Drukowanie na Smartfonach (Android i iOS), Wi-Fi Direct
  • Automatyczne dwustronne drukowanie, skanowanie i kopiowanie
  • Kolorowy ekran dotykowy
  • Podajnik papieru na 250 arkuszy
  • Toner na 3000 stron, możliwość instalacji tonerów na 10 000 stron
  • Miesięczne obciążenie do 80000 stron
  • 36 miesięcy gwarancji

 

Zasilacz UPS sztuk 1, o parametrach nie gorszych niż:

  • Moc czynna        700W
  • Moc pozorna     1000 VA
  • Architektura UPS-a         line-interactive
  • Liczba faz na wejściu      1 (230V)
  • Typ obudowy    Tower
  • Porty zasilania we.          IEC-C14
  • Porty zasilania wy.          8 x IEC-C13
  • Czas przełączenia (maks.)            10ms
  • Czas podtrzymania (obciążenie 100%)   5 min

 

3. Dostawa urządzeń i oprogramowania do podpisywania dokumentów w ilości 1 kpl..

Wymagania:

  • Zapewnienie pacjentowi możliwości złożenia odręcznego podpisu pod dokumentem elektronicznym za pomoc dedykowanych urządzeń. Przy czym oferowane rozwiązanie musi gwarantowanie spełnienie wymagań takich jak  dla formy pisemnej.
  • Podpisywany dokument musi być widoczny dla pacjenta na urządzeniu, a podpis złożony zostaje w polach do tego przeznaczonych. Analogicznie jak dla dokumentów papierowych.
  • Zamawiający musi mieć możliwość swobodnego opracowywania treści i form graficznych dokumentów przeznaczonych do podpisywania.
  • Dostarczone urządzenia muszą zapewnić możliwość ręcznego uzupełniania treści podpisywanego dokumentu.
  • Podpisane dokumenty powinny być przechowywane w zbiorach dokumentacji medycznej pacjenta w HIS zamawiającego.
  • Liczba urządzeń udostępniających dokumenty do podpisu dla pacjenta to cztery komplety.
  • Dodatkowo rozwiązanie musi zapewnić
  • zintegrowane skanowanie dokumentacji medycznej, współpraca z wysokowydajnymi skanerami dokumentów.
  • obsługę długopisu cyfrowego.
  • Instalacja serwera, prace wdrożeniowe, szkolenia, itp.
  • Aktywna opieka serwisowa minimum 1 rok.

 

4. Dodatkowe licencje dla HIS mMedica Asseco

  • mMedica Standard+ liczba stanowisk: 12
  • Moduł eArchiwum liczba stanowisk: 12
  • Moduł Elektroniczna Dokumentacja Medyczna (dla wersji+)liczba stanowisk: 12
  • Moduł eRejestracja liczba stanowisk: 12
  • Moduł Gabinet Pielęgniarki liczba stanowisk: 3
  • Moduł Menedżer Eksportów liczba stanowisk: 1
  • Moduł Dane do Sprawozdań MZ/GUS liczba stanowisk: 2
  • Moduł Rehabilitacja Ambulatoryjna liczba stanowisk: 2
  • Moduł Rehabilitacja Ambulatoryjna+ liczba stanowisk: 2
  • Utrzymania bazy danych i środowiska dostępowego do modułów eRejestracja oraz eArchiwum na serwerze operatora
  • Usługi wdrożeniowe i szkoleniowe w zakresie nowych usług i modułów programowych

 

III. Składanie ofert

Prosimy o wysłanie oferty drogą mailową na adres: omrsobotka@interia.pl

lub o przesłanie na adres:

OMR Sp. z o.o. – Ośrodek Medycyny Rodzinnej

Czysta 3, 55-050 Sobótka

w terminie do 13.10.2023 do godz. 10:00.