ZAPYTANIE OFERTOWE
dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
realizowanego w ramach Umowy nr UM.POZ2.U-18698.2022-00/4730/2023/718 o powierzenie Grantu na realizację przedsięwzięcia pn. Wdrożenie e-Usług w Placówce POZ.
Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach Projektu pn. „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia (akronim „e-usługi POZ”)”, przez Ministra Zdrowia (Departament Innowacji).
Więcej informacji o projekcie na stronie: https://zdrowie.gov.pl/poiis/strona-1029-e_uslugi_poz.html
Zapraszamy do udziału w postępowaniach ofertowych dotyczących wyboru dostawców sprzętu komputerowego i oprogramowania zgodnie z przedstawioną poniżej specyfikacją:
I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
OMR Sp. z o.o. – Ośrodek Medycyny Rodzinnej
Czysta 3, 55-050 Sobótka
NIP: 8961490363
KRS: 0000330890
e-mail: omrsobotka@interia.pl
II. Przedmiot zamówienia
Kod CPV : 30.20.00.00-1 Urządzenia komputerowe
Kod CPV : 30.23.20.00-1 Sprzęt peryferyjny
Kod CPV : 30.23.30.00-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
Kod CPV : 48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
1. Serwery i komputery
Serwer sztuk 1, o konfiguracji nie gorszej niż:
- 1U Rack Server
- 2 x Intel E5-2620v4 2.1Ghz 8-Core
- 64GB (2x32GB) DDR4 RAM 2933mhz
- 2 x 480GB SATA 2.5″ 6Gbps
- Enterprise Class Hot-Swap SSD
- PERC H730p PCIe RAID Controller with 4GB NV Cache
- X8 way Backplane for up to 8 x 2.5″ SAS, SATA or SSD Hot-Swap
- Integrated Quad Port NIC
- PCIe Expansion card riser 1
- PCIe Expansion card riser 2
- 2xPSU 750W
- iDRAC8 Enterprise
- Gwarancja 36 Miesięcy
Serwer sztuk 1, o konfiguracji nie gorszej niż:
- 1U Rack Server
- 2 x Intel Silver 4110 8-Core 2.2GHz
- 128GB (4x32GB) DDR4 RAM
- 2 x 480GB SATA 2.5″ 6Gbps Enterprise Class Hot-Swap SSD
- 6x 1.2TB SAS 2.5″ 6Gbps Enterprise Class Hot-Swap SSD
- PERC H730p PCIe RAID Controller
- X8 way Backplane for up to 8 x 2.5″ SAS, SATA or SSD Hot-Swap
- Integrated Quad Port NIC
- PCIe Expansion card riser 1
- PCIe Expansion card riser 2
- 2xPSU 750W
- iDRAC9 Enterprise
- Windows 2022 Server Standard 16-Core+ Windows 5pk USER CAL
- Gwarancja 36 Miesięcy
Komputer stacjonarny z monitorem sztuk 6, w konfiguracji nie gorszej niż:
- Procesor: i5-12500T (2.0GHz, 4.4GHz Turbo, 18MB Cache, 35W)
- Pamięć RAM: 16 GB
- Pojemność dysku: 512 GB
- System operacyjny: Windows 11 Pro
- Mysz, klawiatura
- monitor LED 22″ o rozdzielczości 1920 x 1080 px
- Gwarancja 36 miesięcy
2. Urządzenia drukujące i zasilacz UPS
Urządzenie wielofunkcyjne sztuk 6, o parametrach nie gorszych niż:
- Rodzaj drukarki (Technologia druku): Laserowa, czarnobiała
- Szybkość druku [str/min]: 20 w czerni
- Maksymalny format druku: A4
- Rozdzielczość druku w czerni [dpi]: 2400 x 600
- Szybkość druku w czerni [str/min]: 20
- Szybkość wydruku pierwszej strony (czerń) [s]: 10
- Skaner
- Typ skanera: Stolikowy
- Rozdzielczość optyczna [dpi]: 600 x 1200
- Maksymalny format skanowania: 210 x 297 mm
- Kopiarka
- Rozdzielczość kopiowania [dpi]: 600 x 600
- Funkcje kopiowania: Kopiowanie wielokrotne
- Maksymalny format druku: A4
- Podajnik papieru: 150 arkuszy
- Taca odbiorcza: 50 arkuszy
- Pamięć: 16 MB RAM
- Wyświetlacz: Tak
- Złącze USB: Tak
- Obsługiwane systemy: Windows 11
- Gwarancja: 36 miesięcy
Urządzenie drukujące z funkcją ksero sztuk 1, o parametrach nie gorszych niż:
- Szybkie drukowanie do 38 stron na minutę,
- Bezprzewodowe drukowanie i skanowanie po sieci WiFi lub LAN
- Drukowanie na Smartfonach (Android i iOS), Wi-Fi Direct
- Automatyczne dwustronne drukowanie, skanowanie i kopiowanie
- Kolorowy ekran dotykowy
- Podajnik papieru na 250 arkuszy
- Toner na 3000 stron, możliwość instalacji tonerów na 10 000 stron
- Miesięczne obciążenie do 80000 stron
- 36 miesięcy gwarancji
Zasilacz UPS sztuk 1, o parametrach nie gorszych niż:
- Moc czynna 700W
- Moc pozorna 1000 VA
- Architektura UPS-a line-interactive
- Liczba faz na wejściu 1 (230V)
- Typ obudowy Tower
- Porty zasilania we. IEC-C14
- Porty zasilania wy. 8 x IEC-C13
- Czas przełączenia (maks.) 10ms
- Czas podtrzymania (obciążenie 100%) 5 min
3. Dostawa urządzeń i oprogramowania do podpisywania dokumentów w ilości 1 kpl..
Wymagania:
- Zapewnienie pacjentowi możliwości złożenia odręcznego podpisu pod dokumentem elektronicznym za pomoc dedykowanych urządzeń. Przy czym oferowane rozwiązanie musi gwarantowanie spełnienie wymagań takich jak dla formy pisemnej.
- Podpisywany dokument musi być widoczny dla pacjenta na urządzeniu, a podpis złożony zostaje w polach do tego przeznaczonych. Analogicznie jak dla dokumentów papierowych.
- Zamawiający musi mieć możliwość swobodnego opracowywania treści i form graficznych dokumentów przeznaczonych do podpisywania.
- Dostarczone urządzenia muszą zapewnić możliwość ręcznego uzupełniania treści podpisywanego dokumentu.
- Podpisane dokumenty powinny być przechowywane w zbiorach dokumentacji medycznej pacjenta w HIS zamawiającego.
- Liczba urządzeń udostępniających dokumenty do podpisu dla pacjenta to cztery komplety.
- Dodatkowo rozwiązanie musi zapewnić
- zintegrowane skanowanie dokumentacji medycznej, współpraca z wysokowydajnymi skanerami dokumentów.
- obsługę długopisu cyfrowego.
- Instalacja serwera, prace wdrożeniowe, szkolenia, itp.
- Aktywna opieka serwisowa minimum 1 rok.
4. Dodatkowe licencje dla HIS mMedica Asseco
- mMedica Standard+ liczba stanowisk: 12
- Moduł eArchiwum liczba stanowisk: 12
- Moduł Elektroniczna Dokumentacja Medyczna (dla wersji+)liczba stanowisk: 12
- Moduł eRejestracja liczba stanowisk: 12
- Moduł Gabinet Pielęgniarki liczba stanowisk: 3
- Moduł Menedżer Eksportów liczba stanowisk: 1
- Moduł Dane do Sprawozdań MZ/GUS liczba stanowisk: 2
- Moduł Rehabilitacja Ambulatoryjna liczba stanowisk: 2
- Moduł Rehabilitacja Ambulatoryjna+ liczba stanowisk: 2
- Utrzymania bazy danych i środowiska dostępowego do modułów eRejestracja oraz eArchiwum na serwerze operatora
- Usługi wdrożeniowe i szkoleniowe w zakresie nowych usług i modułów programowych
III. Składanie ofert
Prosimy o wysłanie oferty drogą mailową na adres: omrsobotka@interia.pl
lub o przesłanie na adres:
OMR Sp. z o.o. – Ośrodek Medycyny Rodzinnej
Czysta 3, 55-050 Sobótka
w terminie do 13.10.2023 do godz. 10:00.